Které moduly si vyberete, je jen na vás. Zde vám přinášíme přehled hlavních dovedností nového systému pro autopůjčovny CarRental, které jsou přidány ke stávajícím možnostem CarRentalu, jak ho znáte.
Vše důležité ohlídá za vás
V propracované databázi firem a kontaktů najdete všechna potřebná telefonní čísla, e-maily i další údaje a aktivity týkajících se nejen vašich klientů, ale také firem. Práci s nimi vám usnadní fulltextové vyhledávání, možnost exportu do Excelu, Wordu a PDF a spolupráce s databázemi ARES, MERK, insolvenčím rejstříkem a dalšími.
Díky obchodnímu modulu v novém CarRentalu také budete mít přehled o průběhu obchodních případů, jejich historii, poptávce, i o všech potřebných entitách, jako jsou Nabídka vydaná, Objednávky přijatá, Faktura vydaná a Platba.
A ze všech procesů vám nový CarRental podá podrobný reporting.
Nezapomene na žádný termín
V kalendáři si naplánujete všechny termíny a naplánujete své aktivity, i aktivity ostatních pracovníků. Je jen na vás, kdo uvidí které události a snadno ho sesynchronizujete s Google kalendářem.
Pro plánování servisních zásahů je určen samostatný modul Servis, který vám umožní kompletní obsluhu servisních zásahů od plánování přes efektivní využití zdrojů až po předávací protokol.
Zajistí, aby se klienti cítili jako v bavlnce
Skvělé vztahy se zákazníky jsou zcela stěžejní pro každou firmu. Proto obsahuje náš nový CarRental sofistikovaný modul pro marketing, s jehož pomocí můžete vytvářet a hodnotit kampaně a synchronizovat ho s nástrojem MailChimp. Kromě e-mailových newsletterů jsou vám k dispozici také SMS manager, call centrum nebo telefonní ústředna.
Protože je nám jasné, jak náročné dokáže být reagovat včas na všechny požadavky klietnů, nezapomněli jsme ani na HelpDesk, v němž bude řešení požadavků a reklamací – ticketů – hračka. S jeho pomocí si navíc vybudujete znalostní základ pro rychlejší vyřešení daného ticketu v budoucnosti.
Vašim zákazníkům zpříjemníme nákup služby webovým portálem, na kterém se mohou přihlásit a zobrazit si vámi definovaná data, zadávat dotazy, požadavky, prohlížet si své realizované nákupy a faktury.